søndag den 4. april 2010

Nu stiger kunsten



Påskens sidste tema i Petunias AFTER SKI er Ni livnar det i lunnar/ vårtegn.

Det har jeg lidt kreativt omskrevet til ”der er lys forude”.

Her i påsken har jeg eksperimenteret lidt mere med akrylmaling. Resultatet er på ingen måde beundringsværdigt, men det er da altid en begyndelse.

Her er de så: Mine ”kunstværker”. Og der er lys forude – for det kan KUN blive bedre!

Der skal ikke grines!! ;-)

Og så vil jeg lige tilføje: Tusind tak til Petunia for dine mange sjove initiativer!!

Du kan se andre bud på Petunias påskeleg lige her...

11 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg synes, det er dejlige og stemningsfulde billeder, du har malet! En køn idé at udfolde sig på den måde.
Ja, der er heldigvis lys forude - og med det vejr, vi har i dag, kan det da kun blive bedre :-)))

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Hvor er du rar! Jeg er på ingen måde billedlig anlagt som min rare mand, men jeg hygger mig!

Rimkogeren sagde ...

To tankevækkende fine billeder - Tak for din kommentar.

NB Er det med vilje, at du har lagt miafolkmann.com ud som link til dig i mit kommentarfelt???

Mia Folkmann sagde ...

Rimkoger: Nej, bestemt ikke! Jeg synes, at blogspot.com driller lidt i øjeblikket... (?)

ASSA sagde ...

Flotte vårfornemmelser!
Herligt når foråret inspirere sånn.

Takk for samværet og jeg ønsker deg en flott avslutning på påsken!

Turid Holm Flaa sagde ...

Jeg syns det er noen veldig vakre bilder. De ser veldig flotte ut på bloggen din. Flotte penselstrøk og dypde. Inspirerende. Ønsker deg en riktig god kveld. Turid

Vilt og vakkert sagde ...

Heisann!

Så flott, fortsett med det!

Irene sagde ...

Nydelige bilder, med vårlig sus over! Skulle gjerne sett de live.

Ønsker deg en fin uke!

sissel sagde ...

Flotte bilder du har laget, det er vårstemning i dem.

Petunia sagde ...

Det må være gøy å kunne male så fint og tørre å eksprimentere!!
Vel overstått påske og tusen takk for dine bidrag til After Ski:)

Tine sagde ...

Dine billeder fik mig til at smile - af glæde over den fine forårsstemning de viser! Der er lys forude, og livet er skønt - Glædelig vår!