torsdag den 3. juni 2010

Nu er jeg landet


Det var en lang køretur, for jeg landede først ved ét-tiden i nat. Og så skulle bilen tømmes, og der skulle snakkes lidt med den savnede ægtemand, så det blev sent, før jeg kom til at sove.

Det fine hotel i Brugge serverede morgenmad i et gammeldags køkken i engelsk stil - med blomstret tapet og AGA.

Her i det hjemlige får jeg maden serveret på sengen. Man er vel forkælet! Og så skal jeg vist ha' en time eller to til på øjet, for jeg sover nærmest endnu...

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Velkommen tilbage igen, Mia :-) Det var da et fantastisk billede fra det fine hotel i Brugge!

Jeg håber, du når at nyde det dejlige vejr i dag :)

Lene Megan sagde ...

Velkommen hjem! :-)
Men jeg kommer nu til at savne dine rapporter fra det engelske, så du må afsted igen!
Sov godt og nyd det fine vejr, når du vågner igen!
Kh Megan

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Det er rart at høre at du er hjemme igen Mia og mad på sengen, jamen din pragtfulde mand har da savnet dig, du ved vi mænd kommer ikke med så mange komplimenter, vi handler bare.
God solaften her i Danmark.

Ellen sagde ...

Velkommen til den danske sommer - du forstår da at time det hele. Først over til sommer i UK, og så hjem til den danske.

Og uhada, hvor har han vist savnet dig :-) Jeg tror på, det er gavnligt for forholdet at være lidt væk fra hinanden ind imellem...

Er billedet fra det nævnte hotel? For så forklarer det, hvad jeg umiddelbart studsede over; nemlig de mange sølvkaffekander og alle de andre 'mange-af-ting'.
Genkendte selvfølgelig omgående AGA'et, men hyldeindholdet så ikke særlig privat ud.

Men det er fantastisk flot! Vi må da lige have adressen på det hotel, hvis vores vej skulle falde forbi en dag.

Mia Folkmann sagde ...

Tak for hjemkomst-hilsner. Ja, det er nok meget godt for forholdet med lidt savn af og til... :-)

Til Ellen: Billedet er fra hotellet, men jeg ved nu ikke, om jeg vil anbefale det. Alene på grund af prisen - det er nemlig hundedyrt. Det hedder PAND hotel, det ligger godt og er MEGET pænt og hyggeligt. Men en enkelt nat koster næsten 400 EURO, og SÅ fantastisk er det altså heller ikke. Jeg tog kun værelset dér, fordi jeg fik det som sidste øjebliks tilbud til en tredjedel. En anden gang skal jeg fortælle om Caroline og hendes B&B - mindst lige så dejligt... :-)

Ellen sagde ...

Nej o.k. - til 400 Euro tror jeg desværre ganske rigtigt, at vi nok ville vælge et B&B - men det kunne have været morsomt at prøve :-)