mandag den 25. oktober 2010

Musik skal der til



I går blev jeg inspireret af alle de 70'er billeder, der har været rundt omkring på bloggene - og hos mig selv.

I denne uge skal jeg ligge HELT vandret og nå så meget, at det nærmest er uoverskueligt. Men der er ikke noget at gøre. Familieforøgelsen (min mor og hendes kat Rikke) er planlagt til fredag, så det er noget med flyttemænd og maler og nedpakning og rod over det hele. ARGH!

Ind i mellem skal arbejdet jo også passes, og når jeg kigger ind til min rare mand på hans kontor, er han helt væk bag et bjerg af kasser. Det er bare med at lukke øjnene for omgivelserne og køre på...

Så musik skal der til, så vi kan holde gejsten og humøret oppe. Og det skal være 70'er musik. Selvfølgelig!! ;-)

Jeg lægger ud med Gloria Gaynor, der blev så berømt med sin "I will survive". Og selv om det nummer passer helt perfekt på situationen denne uge, så vælger jeg et andet. Mit yndlingsnummer: En dejlig sang, som jeg altid dansede til i 70'erne...

Kan I huske den...?

11 kommentarer:

Rasmine sagde ...

Nej, det kan jeg heldigvis ikke ;-) Men jeg vil have sådan en dragt!

Madame sagde ...

Åh ja, den er bare så dejligt - tak for genhøret, Mia :-) Familieforøgelse, jeg er slet ikke med ....?
Pyha, det bliver da en hård uge for dig.

Mia Folkmann sagde ...

Rasmine: Det vil jeg også! ;-)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Min mor og katten Rikke flytter ind på fredag, så det er en voldsom familieforøgelse på næsten 50%... ;-)

REJEN sagde ...

hehe, den kan jeg godt huske, ren nostalgi....god arbejds-uge til dig...

Annette's space sagde ...

Der er vist ingen tvivl om at denne uge helst bare skal overståes i en vis fart for dig og din familie......det lyder rimeligt uoverskueligt.
Sangen er skøn og den har jeg jinget rundt til mangen en nat tilbage i 70'erne (og det var jo dengang jeg kunne feste igennem og stadig holde til det hele...hehe).
Sæt musik på, skru op, bid kæberne sammen så skal du nok komme igennem denne udfordrende uge også.
God arbejdslyst :-))

Kisser sagde ...

Åh ja, det var og er god musik - også for mine ører.
Puha, jeg kan da blive helt svedt bare ved tanken om alt det der er foran dig. Ønsker god arbejdslyst.
Klem

Annette sagde ...

Pyha, der er nok at se til i det lille hjem med familieforøgelse og flyttekasser, forhåbentlig bliver der af og til tid til en lille pusterum.
Jo, jeg husker rigtig godt Gloria Gaynors dejlige sang.
Rigtig god arbejdslyst.

Michael sagde ...

Selvfølgelig kan jeg huske den Mia, men i 70erne lyttede jeg mest til Deep Purple, Led Zeppelin, Uriah Heep, og Doors, så selvfølgelig Beatles sammen og hver for sig.
God aften.

Hyacinth Bucket sagde ...

Skøn musik, må indrømme at jeg elsker Motown musik..:-)
Håber at humøret og gejsten holder dere gående i alt flytte rundt rodet.

Hej fra Lisbeth

Sussi / Sussinghurst sagde ...

.... men hvor bliver det hyggeligt når alt er på plads, tænk på det. Knus