fredag den 29. april 2011

England fester...


Ikke bare i London, men over hele landet er der festligheder i gang. Der har nok aldrig før været indgivet så mange ansøgninger om afholdelse af gadefester, for på landsplan skulle der være over 5000 i gang.

Man behøver ikke at være specielt royal for at lade sig smitte af stemningen, for alle virker bare så glade. Dagen i dag er et lyspunkt for mange, og englænderne nyder tydeligvis at have noget at være fælles om.

Vejret har artet sig trods skyer hist og her, og uden for Buckingham Palace var der stadig mange, der ventede på, at The Duke and Duchess of Cambridge skulle forlade receptionen. De blev vist ikke skuffede over det overraskende syn af brudeparret i åben Aston Martin... ;-)

4 kommentarer:

Loppe sagde ...

Dejligt stemningsbillede. Tak

Madame sagde ...

Sikke nogle skønne indlæg du har lavet, Mia - jeg har været helt væk i det kongelige bryllup på tv det meste af dagen :-) Gribende smukt!

Gowings sagde ...

Og hvilken Aston Martin, Mia!

Mia Folkmann sagde ...

Loppe: :-)

Madame: Jeg har også været væk på TV, men jeg skrev imens... ;-)

Gowings: Ja, jeg kunne forestille mig, at det lige var noget... ;-)
(Den VAR også flot!)