tirsdag den 26. april 2011

Løsninger på påskekonkurrencen:



Nr. 1 – det var æggene nummer 2 og 11, der var ens.

Nr. 2 – Det var Harry Tot, der havde jokket i det.

Nr. 3 – Der var ni æg gemt rundt omkring i haven.

Nr. 4 – Ordet var PÅSKEKYLLING.

Nr. 5 – Der var ti ting, der ikke var helt ens på de to billeder.

Nu vil jeg pakke og gøre klar til England, for jeg skal køre snart og sejle i aften. Jeg har lige et par "frie" dage, før jeg ankommer til Hollymount - i tide til det engelske bryllup.  ;-)

5 kommentarer:

Inge sagde ...

Igen tak for en god konkurrence, og god tur til England.. :-)

Loppe sagde ...

Kære Mia
Håber turen går perfekt
Ønsker dig dejlige dage..

Nåede desværre ikke at svare på konkurrencen,
men legede da med alligevel...

Håber der kommer flere af dén slags..

Knus
Loppe

Madame sagde ...

Rigtig god tur - håber at vores udsendte fortæller nyt fra Hollymount og lidt om det kongelig bryllup :-)

Kirsten sagde ...

Rigtig god tur, dit heldige asen.
Mange hilsener Kirsten

Pia sagde ...

Jeg nåede slet ikke at være med i legen. Jeg vidste at påsken blev travl, men at der også skulle spærres ben, for mig havde jeg ikke kalkuleret med :-)
Legen har uden tvivl været sjov, lige som sidst :-)