onsdag den 17. august 2011

Det er da Bornholm...

Ralline, Lavendel og Sherlock alias Sussi/Sussinghurst havde regnet den ud - det er da Bornholm. Og, som Ralline ganske rigtigt skriver, så har Bornholm altså andet end runde kirker. Den på billedet i det forrige indlæg er fra Rønne - ligesom det smukke hus her.

Vejret har været skønt, men i dag har det nu mest være hjemmedag, havedag, arbejdsdag og familiedag. Der bliver tid til ture og andet sjov, for vejrudsigten lover fortsat god opførsel... sådan nogenlunde...

Der bliver forhåbentlig også mulighed for lidt kræmmermarked på bornholmsk manér, for min søde svigermor er blevet bidt af en kreativ kræmmer og sælger hjemmestrik til turisterne. Og jeg skal helt sikkert med... ;-)

9 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Håber at du får lidt sol og sommer på Bornholm, det er trods alt det skønneste.

Rasmine sagde ...

Jeg synes, jeg kan huske noget om, at Bornholm har flere solskinstimer end resten af landet, og at det på et tidspunkt førte til, at man kaldte den Solskinsøen i reklamer.

Du skulle altså have en nogenlunde fair chance :-)

Inge sagde ...

He he.. Bornholm eller England, du er på en ø.. :-)
Håber I får gode dage derovre på solskinsøen.

Rejen sagde ...

hihi, helt forkert gættet, men der er nu dejligt på Bornholm...Fortsat god ferie og håber I når på kræmmermarked..;)

Lene Megan sagde ...

Bornholm, Bornholm, Bornholm. Måske er det fordi jeg aldrig har været der, at jeg ikke gættede det! ;) Ja, ved det godt, mangel i min opdragelse.

Ha' en fin dag på solskinsøen og tag masser af glædeligt solskin med hjem.

Madame sagde ...

Det havde jeg aldrig gættet - men hvor lyder det dejligt, Mia.

Rigtig god ferie!

Gowings sagde ...

(...Jamen, det vidste jeg da godt - altså at ikke alle kirkerne på Bornholm er runde på ...)

:)

Brittsol sagde ...

Det lyder hyggeligt det med kræmmermarked.

Anonym sagde ...

Jeg elsker Bornholm og håber at du nyder ferien!