torsdag den 20. oktober 2011

ANGLOFILIA går til filmen



Selv om der bliver hygget igennem, så bliver der skam også arbejdet her i hjørnesofaen. Og én af de ting, der netop er produceret, er et lille reklamespot for ANGLOFILIA.

Man får ikke meget for pengene, når det drejer sig om den slags - så kun 8 sekunder kan det blive til. Til gengæld vil det lille indslag blive vist i Gentofte Kino før alle forestillinger fra på mandag og tre måneder frem.

Jeg håber, at der bare er nogle, der når at få øje på det... ti hi

3 kommentarer:

Loppe sagde ...

Jeg tror jeg skal et smut i Gentofte kino - bare for at se spottet... så jeg håber de viser en go´film..

Tillykke med filmen

Good luck & best wishes

Loppe

Annette sagde ...

Nej, hvor er det dejligt, at I er gået til filmen. Mon ikke nok de smukke ting, der vises vil give nye kunder.
Jeg tror ikke, at jeg har fået dig lykønsket med de nye lokaliteter. Skønt med lidt mere plads på hjemmefronten.
Sidst, men ikke mindst tak for et vidunderligt David Attenborough klip, jeg var så bange for at orangutangen skulle save sig selv, men hun mestrede saven på flot vis.
En skøn aften til dig.

Mia Folkmann sagde ...

Loppe: Heldigvis viser Gentofte Kino tit gode film, så mon ikke det ku' lade sig gøre... ?!

Annette: Det vil jeg håbe, men man kan aldrig vide. Tak for lykønskningen; det skulle gerne gøre det nemmere at vise huset frem for eventuelle købere. Ja, det var et vidunderligt klip med orangutangen, men jeg kunne slet ikke have siddet og set roligt på hende. Heldigvis gik det jo godt... :-) Go' aften til dig også