fredag den 23. december 2011

En uventet julegave


Pludselig lå der en bog i min postkasse. En dejlig bog om det at være - og blive - lykkelig! Eller som forfatteren selv skriver: En happiness-kogebog, der giver dig en enkel opskrift på, hvordan du i løbet af 30 dage kan få en hverdag med mere lykke.

Jeg var åbenbart blevet nomineret af søde Lillian fra Rejsen for Dig - og udtrukket af forfatteren Liselotte Vejborg.

Tusind, tusind tak begge piger. Jeg glæder mig til at læse bogen i juleferien, hvor jeg har god tid til nydelser - og til at lægge planer for et lykkeligt 2012!  :-)

5 kommentarer:

Rejen sagde ...

Stort tillykke med præmien, en glædelig jul til dig og din familie..;-D

Lillian sagde ...

Kære Mia,

Du fortjener den største lykke, for din betænksomhed/omsorg og din aldrig svigtende positivitet. Derfor nomierede jeg dig!

Du ønskes en god og hyggelig "læsejul" og tusind tak for det utrolig smukke julekort.

Kærlig hilsen

Lillian

Mia Folkmann sagde ...

Reje: Rigtig glædelig jul til dig også - jeg håber, at du og din familie får nogle hyggelige og gode juledage... :-)

Lillian: Hvor var det sødt af dig! Og hvor jeg glæder mig til en masse læsning... :-)

Hyacinth Bucket sagde ...

Tillykke med bogen..:-)
Glæder mig til at høre mere om den når du har læst den.
Glæder mig (os) til flere af de skønne Anglofilia som venter i det nye år...:-)
Du og din familie ønskes en rigtig dejlig og afslapende jul.

Hej fra Lisbeth

Mia Folkmann sagde ...

Hyacinth: Tak! Hvor er jeg glad for, at du kan lide mit blad - jeg skal gøre mit bedste for at finde på noget dejligt... ;-)

Du og din familie ønskes også en rigtig dejlig jul og et skønt nyt år!

Kærlig hilsen Mia