søndag den 1. januar 2012

Stille start

Efter gårsdagens og nattens megen fyrværkeri og larm er det en velsignelse med nytårsmorgen og nytårsdag. Alt er tyst udenfor, og jeg nyder det! Det tror jeg også fuglene gør, for de har travlt. De har ikke tid til nytårspjat og andre uvæsentligheder; der skal mad på bordet!

Det skal der også her. I hvert fald kaffe og lidt tilbehør, så der kan rettes an til nytårskoncert. Min egen private tradition, som jeg sikkert deler med mange af jer derude. For hvad er et nytår uden en nytårskoncert fra Wien?

HAPPY NEW YEAR!

8 kommentarer:

Benedicte sagde ...

Rigtig godt nytår Mia! Jeg nyder også stilheden, bortset fra nogle enkelte brag er der igen fredeligt derude. Tak for 2011 - vi 'ses' i blogland i det nye år :o)

Mia Folkmann sagde ...

Ditte: Ja, godt nytår! Vi ses i 2012 :-)

Janna sagde ...

Godt nytt år ønsker jeg deg - fra Nord Norge hvor årets første dag har vært vindfull, men likevel veldig fredelig og fin. Min kjære og jeg koser oss, leser, lytter til musikk - og blogger litt.

Jeg legger meg til som følger her hos deg, for dette tegner til å bli et spennende bekjentskap: du har en veldig interessant blogg; spennende temaer, interessante temaer og flott skrivestil...

Ha en god start på det nye året.
Mvh
Janna

Mia Folkmann sagde ...

Janna: Tusind tak for din søde kommentar og velkommen til. Jeg må ind og kigge hos dig også.

Rigtig godt nytår til dig også - må der blive masser af tid til hyggestunder, musik og læsning... ;-)

Madame sagde ...

Jeg tænker også på de stakkels dyr, der måtte høre på al den larm nytårsaften og -nat. Jeg vil skynde mig ud med mere mad til mine fjerede venner :-)

mette b sagde ...

Jeg ser ikke nytårskoncerten, da jeg hellere vil have helt ro denne dag. Til gengæld hører jeg så stilheden og bækkens rislen når jeg går tur.

Klem og godt nytår!

Balsfjord og Malangen historielag sagde ...

Koselig start på året, uten tvil.
Nå er hverdagen i gang igjen, skjønt her fikk vi litt snublete start siden både skolen og barnehagen har planleggingsdag...Sukk!

Godt 2012!

Mia Folkmann sagde ...

Madame: God idé; de trænger til lidt trøst... :-)

Mette: Det er efter min mening også lige så godt... :-) Knus

Lill-Karin: Hverdagen er også i gang her, og 2012 ser lovende ud! Jeg vandt 171 kr. i Lotto... ;-)