torsdag den 2. februar 2012

Kyndelmisse og gode gaver


Når man nu er født på Kyndelmisse, så er det næsten altid pivhamrende koldt på ens fødselsdag. Trangen til at tage på hygge-oplevelsestur ligger et meget lille sted, medmindre turen kan gå til et opvarmet butikscenter eller et lunt museum.

Men i dag har familien arbejdstravlt, så hyggeturen må vente til senere. Pyt med det. Hellere fylde sig med fastelavnsboller og andre gode sager inde i varmen, mens man forsker lidt i fødselsdagsgaverne.

De var nemlig vældig fine! :-)

11 kommentarer:

Pia sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.
Udendørs hyggeture er sjovest i lidt lunere i vejr.
Jeg har overvejet at smutte ud i mørket, men det er 8 graders frost lige nu. Brrr.. Jeg tror jeg blive inde :-)

Mia Folkmann sagde ...

Pia: Mange tak. Ja, det vil jeg også sige, men mon ikke kulden snart er på retur... :-)

Susanne sagde ...

Sikke nogen skønne gaver. Det ligner mit lille kamera, som jeg er kommet til at holde rigtig meget af.

Frk. Anemone sagde ...

Tillykke med fødselsdagen :) Du snupper bare en hyggetur en af de nærmeste dage...

Mia Folkmann sagde ...

Susanne: Det er et Olympus kamera, som jeg også tror, at jeg kommer til at holde rigtigt meget af... :-)

Frk. Anemone: TAK! Det kan du lige tro, jeg gør... ;-)

Madame sagde ...

Sikke nogle dejlige gaver! Spændende med dit nye kamera - håber du fortæller lidt mere om det :-) Jeg har også et Olympus, men det er stort og ikke handy :-)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Jeg glæder mig til at bruge det, for jeg har også gode erfaringer med Olympus. Mit nuværende er stort ligesom dit, men det tager nogle flotte billeder. Jeg skal nok fortælle, når jeg har gjort mig nogle erfaringer... ;-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

Tillykke, tillykke (selvom jeg er lidt sent på den) :D

Mia Folkmann sagde ...

Sussi: Tusind tak, søde Sussi. Jeg har ikke spor imod at fødselsdage strækker sig over et par dage... ;-)

reklamegaver sagde ...

Tillykke med, at nye gaver!

reklamegaver sagde ...

Tillykke med, at nye gaver!