onsdag den 29. februar 2012

Now in English


Da jeg var yngre, oversatte jeg amerikanske bøger i stor stil. Månedens bog i ti år - så det blev til en del. Og derfor var der ikke så langt til ideen om, at jeg da kunne lave en "hybrid" af mine blade på engelsk, og også en engelsk hjemmeside, når jeg nu lige var i gang og havde lært, hvordan man gjorde det.

Som sagt, så gjort. Det er godt nok den anden vej, der skal oversættes, og det er ikke helt så nemt - men jeg håber, at det går, og at jeg ikke laver alt for mange "bøffer". Ellers skal jeg såmænd nok få det at vide... ;-)

By Mia Folkmann er født. Magasinet bliver selvfølgelig kun i digital form, for det er noget nemmere at have med at gøre end det fysiske. Det bliver spændende at se, hvordan det kommer til at gå for sig...

6 kommentarer:

Inge sagde ...

Du er godt nok flittig ud i hjemmeside produktion.. Flotte sider du laver.. :-)

Og noget helt andet.. Er du klar over at du har bekræftelsesord på kommentarer her på din blog. De er meget svære at læse, så derfor er det ret svært at få lov at lægge en kommentar hos dig.

Mia Folkmann sagde ...

Inge: Tak! Åh, jeg hader de bekræftelsesord - jeg tror, at de er kommet snigende af sig selv?? Jeg må lige ind og få dem fjernet... ;-)

Fruen i Midten sagde ...

Tillykke med endnu et 'barn'. Det bliver sjovt at følge, hvad du finder på dér :-)

Mia Folkmann sagde ...

Fruen i Midten: Tak. Nu tror jeg altså også, at jeg har "børn" nok... ;-)

Madame sagde ...

Skøn idé, Mia, tillykke med det! Jeg vil straks fortælle om magasinet til min engelske kusine :-)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Tak, Madame. Jeg vil prøve at få det første digitale magasin på "gaden" her i løbet af marts, men jeg skal lige finde ud af, hvordan DET virker... ;-)