søndag den 1. juli 2012

Åben have



I går besøgte jeg Lisbeths dejlige have i Bagsværd, for denne weekend er der Åben Have i forbindelse med Haveselskabets Havefestival, og den slags holder jeg meget af. Jeg har i tidens løb set rigtig mange danske og engelske private haver, og skønt de har været så utroligt forskellige både af størrelse og udformning, så er der altid inspiration at hente.

Således også i Lisbeths have, der også i dag, søndag, er åben fra 11.00 – 17.00. Det er bestemt værd at lægge vejen forbi…

5 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en dejlig oplevelse vi begge havde i går i Lisbeths have. Ja, jeg siger som dig - der er masser af inspiration at hente på Haveselskabets Havefestival :-) Jeg har tænkt at få flere siddepladser rundt omkring i haven lige som Lisbeth.

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Lige præcis! Jeg vil have hyggelige små siddepladser til mine gæster rundt omkring i Hollymounts have... :-)

Sussi.Sussinghurst sagde ...

En skam man ikke kan nå det hele, jeg kunne også have tænkt mig at besøge Lisbeths have, nu må jeg nøjes med at se billeder på bloggen..... måske holder hun åbent til næste år :)

Mia Folkmann sagde ...

Sussi: Det var første gang i år, og forhåbentlig har hun fået så stor succes med det, at hun også åbner haven næste år... :-)

Lisbeth (countryliv) sagde ...

I er så søde, tak for al den ros:)
Sussi, jeg holder helt sikkert åben have igen, men jeg springer muligvis næste år over. Vil lige give det hele en mulighed for at vokse mere til.
Men du og overgartneren er altid velkomne hvis I er i nærheden:)