mandag den 13. august 2012

En ganske almindelig mandag

En af de ting der ender på auktion...

Det var et rigtig godt arrangement i går. Efter loppemarkedet inviterede IKEA på grillmad og musik, og der var stillet bænke op og lagt duge på bordene. Det var lige det, man godt kunne bruge efter at have været på fødderne siden den tidlige morgenstund. Og det allerbedste var, at det lykkedes mig at få lidt mindre at flytte rundt med...

I dag er det en ganske almindelig mandag. Ingen skrivning, for det nye ANGLOFILIA er afleveret til tryk, og ingen pakning - for i dag holder jeg fri sammen med min mor. Vi har en masse praktisk, der skal ordnes; der skal blandt andet indkøbes maling og ses på tæpper. Egentlig skulle jeg også have været ude hos Lauritz med nogle ting til auktion, men jeg kan nok ikke nå det hele i dag. Der skal også være tid til lidt mandagshygge og en tår kaf'...  ;-)

7 kommentarer:

Madame sagde ...

Dejligt at høre at loppearrangementet sluttede med grillmad og musik. Jeg så, at der var ved at blive dækket lange borde.

Godt at I også husker at hygge jer med en tår kaf' :-)

Lene Megan sagde ...

Godt at høre at loppemarkedet var en succes!

Håber du og din mor får en god dag. Ja for søren, der skal være tid til både hygge og kaffenydelse!

Fruen i Midten sagde ...

Så er det jo i virkeligheden en helt særlig mandag, for du kan slappe af og hygge med din mor - ha' en dejlig dag :-)

Rasmine sagde ...

Jeg vil også synes, at det må være en ganske uamindelig mandag :-)

Rejen sagde ...

God mandag til dig...;-D

Sussi.Sussinghurst sagde ...

ja, kaf' skal man ha' tid til. Flot lysekrone by the way.

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Der skal altid være tid til lidt hygge... ;-)

Megan: Det var en vældig hyggelig dag, men tæpper fandt vi nu ikke. Vi må kigge videre... ;-)

Fruen i Midten: Ja, du har ret; den slags dage skal man sætte pris på... :-)

Rasmine: Du har ret; det var i hvert fald en ualmindelig god mandag... :-)

Reje: Tak og i lige måde - resten af dagen... ;-)

Sussi: Kan ikke undværes! Tak, jeg synes også, den er flot, men den passer hertil - ikke til et lille étplans i Holte eller et lavloftet hus i England.. ;-)