søndag den 2. december 2012

Rejsebreve på anglofilia.info


Nu ligger det ottende og sidste rejsebrev i denne omgang på www.anglofilia.info. Denne gang omhandler det min yndlingsby, Broadway, som jeg altid lige skal besøge, når jeg er i England. Her er så hyggeligt og pænt uanset årstiden.

Vi har nu i det hele taget været heldige med vejret, for solen skinnede som regel venligt, når vi var ude. Til gengæld regnede det nætterne igennem, og der var - som I nok har hørt - oversvømmelser i særdeles høj grad mange steder.

Men vi ligger heldigvis højt og mærkede ikke så meget til vand og vintervejr. Lige med undtagelse af de dage, hvor vores internet forsvandt, men den slags kan jo ske.

I morgen er jeg hjemme igen og holder åbent i mit showroom. Og så skal der jules...

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er dejligt, at jeres hus ligger højt, så I ikke bliver ramt, når der er oversvømmelser.
Rigtig god tur hjem, Mia! Klem

Krearier sagde ...

Har tænkt på jer flere gange, når de viste oversvømmelserne i fjerneren :(

Lidt julet har I da - sikke et stor juletræ at have i sin stue :D

Velkommen hjem i morgen :)

Benedicte sagde ...

Velkommen tilbage til et snesmukt Danmark! Godt at høre at I ikke 'druknede' helt i regn derovre.
Glædeligt juleri ;o)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Ja, men tænk så mange stakler, der har fået ødelagt deres huse. Jeg føler med dem...

Krearier: Ja, er det ikke fint. Jeg måtte have en stige til hjælp for at nå toppen, ti hi...

Ditte: Mange tak. Ja, der var godt nok mange søer dér, hvor der normalt er land.