lørdag den 5. januar 2013

You got mail


Jeg er så glad for min lille Ipad, som jeg fik i fødselsdagsgave sidste år. Den følger mig i tykt og tyndt, og jeg skriver tit små ting ned, som jeg enten skal huske eller som skal med i en artikel. Og så sender jeg de små tekstbidder til mig selv via mail, så jeg kan bruge dem på min arbejdscomputer...

Når jeg få øjeblikke efter hører det lille ”pling” fra min laptop, tænker jeg 9 ud af 10 gange: ”Neeej, der kom da vist en mail”….! 

Hvordan kan man glemme så hurtigt? 

I går aftes sad min rare mand med sin Ipad og fandt nogle oplysninger på nettet. Han sendte linket til sig selv via mail, så han kunne se på dem senere…

Få øjeblikke efter lød der et lille ”pling” og straks rakte han hånden ud for at tage Ipad’en og se, hvem der skrev…

Foto: Artiii

12 kommentarer:

Madame sagde ...

Hihi ja det er rigtig smart :-) Jeg sender også ofte en mail til mig selv med noget, jeg skal huske ... :)

Inge sagde ...

Hihihi.. Hukommelse er ikke hvad det har været.. :-)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Bliver du så også overrasket? ;-)

Inge: Nej, det kan man ikke påstå... ;-)

sussi alfidalfi sussinghurst sagde ...

hi hi jeg ser det for mig - tak for et af dages smil

Mia Folkmann sagde ...

Sussi: :-)

Rejen sagde ...

Det er da godt at man kan sende små huskesedler til sig selv..;-D

Stegemüller sagde ...

Du må sende en mail til dig selv om at du skal huske ikke at blive overrasket om 10 sekunder...

Krearier sagde ...

Jamen I FÅR jo mail ........... ........... fra jer selv :D

Bente sagde ...

Ha ha ... jeg er sikker på, at det er derfor, jeg har slået lyden fra på alle enheder ;-).

Og ... godt nytår til dig!

Fruen i Midten sagde ...

Hi hi, hvor er jeg glad for netop dét indlæg! Troede, jeg var den eneste, der gjorde den slags. På kontoret går jeg ud og scanner et dokument og sender til mig selv - bare for et øjeblik senere at checke, hvem der mon har sendt mail. Suk!

Lone sagde ...

Hihi - og det kunne være, det var udefra. Man må hellere checke for en sikkerheds skyld :-D

Mia Folkmann sagde ...

Reje: Ja, det er faktisk lidt smart... ;-)

Stegemüller: He he...

Krearier: Jamen det skal man da også være glad for... ;-)

Bente: Jeg holder nu så meget af min TA DA lyd... ;-)

Fruen i Midten: Og hvor er jeg glad for, at du skriver det. Jeg håbede sådan at der var andre end os, der var sådan... ti hi

Lone: Jamen, det KUNNE det! Så vi checker for en sikkerheds skyld... ;-)