fredag den 3. maj 2013

En travl weekend

Denne weekend skal jeg lægge sidste hånd på et nyt ANGLOFILIA, så der bliver ikke ret meget tid til andet. Men jeg HAR dog nået at opdatere rejseplan og informationsbog til de gæster fra Holland, der med ganske kort varsel gerne ville leje Hollymount.

Så jeg håber, at det engelske vejr bliver skønt - så familien kan nyde ferien og den udsigt, jeg savner lige nu...

Og jeg håber, at det danske vejr bliver nok så dejligt, for så kan jeg måske sidde og arbejde lidt udendørs... 

Rigtig god weekend!

9 kommentarer:

Madame sagde ...

Det var dejligt, at du fik lejet Hollymount ud - og vejret her skulle blive flot, har jeg set på DMI. I hele næste uge (uge 19) dominerer et højtryk det danske vejr og varmere luft strømmer ind over landet fra sydøst.
God arbejdslyst og rigtig god weekend :-)

Ellen sagde ...

Ih, hvor vi glæder os til næste Anglofilia :-D Får vi det inden d. 18, hvor turen går til UK?

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Ja, det var skønt! Det lyder rigtig dejligt med lunere vejr; jeg elsker at sidde udenfor og skrive... :-)

Ellen: Det lyder dejligt; og ja, det gør I, for jeg skal til UK den 20. :-)

Susanne sagde ...

Der er dejligt vejr i vente Mia. Sådan en rigtig dejlig lun weekend. Jeg håber, at du også får tid til at nyde din,

Stegemüller sagde ...

Temperaturerne er helt sommerlige - det bliver måske et af de år, hvor vi nærmest springer foråret over og går direkte til sommer... God fornøjelse med Anglofilia.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

Jeg tror at du kan finde en udendørs-arbejdsplads i weekenden, det håber jeg da ihvertfald.... jeg har tænkt mig at det skal blive dejligt vejr :)

Mia Folkmann sagde ...

Susanne: Ja, det ser lovende ud, og jeg har fundet en lun hjørneplads på terrassen... ;-)

Stegemüller: Du kan meget vel have ret; men jeg kan nu bedst lide, når foråret får lov til at være forår... ;-)

Sussi: Det var da en fin tanke. Det har jeg også tænkt mig... ;-)

Annette sagde ...

Gætter på du HAR siddet ude med dit arbejde i det fabelagtige vejr vi har haft i dag :-)

Mia Folkmann sagde ...

Annette: Det kan du lige tro, jeg har. Og det har været så skønt! :-)