onsdag den 1. maj 2013

Indlæg nummer 1000

Jeg blev helt euforisk, da jeg så, at dette var mit indlæg nummer 1000.

Samtidig føler man uundgåeligt en vis form for præstationsangst, for et jubilæumsindlæg bør da være noget særligt, ikke?

Så hvad skal man skrive om?

Øhhhm, vejret er i hvert fald ikke værd at skrive om, for hvor blev de milde vinde af? Her er hundekoldt!

Jeg kunne selvfølgelig skrive om dagens oplevelser, men da de står på rengøring og artikelskrivning, er det ærlig talt heller ikke noget specielt ophidsende emne.

Der er altid noget at brokke sig over, men det gider jeg da slet ikke.

Men hvis jeg nu kigger ud af vinduet, hvad ser jeg så?

Jo, der er små forfrosne fugle, der piler rundt og finder redemateriale. Der er en stribet nabokat, der går rundt og lurer på de forfrosne fugle. Der er nogle påskeliljer, der er lidt sent på den, og nogle tulipaner, der ikke er sprunget ud endnu - de synes vel også, at det er for koldt...

Det var det. Jeg tror bare, at jeg venter til indlæg nummer 1001. DET kan man da tage lidt mere afslappet...

16 kommentarer:

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Nr. 1000. Hold da kæft..det er mange !. Tillykke med "jubilæet". Selvom du ikke har noget at skrive om i indlæg nr. 1000, synes jeg nu du gjorde det meget godt og smilet kom da frem hos mig alligevel ;-))

Madame sagde ...

Et stort tillykke med dit indlæg nummer 1000! Der var jo en masse at skrive om - for eksempel fuglen, der er ved at bygge rede ... :-)

Rasmine sagde ...

Hvilken flid!

Jeg er ved at nærme mig det halve, men det har taget næsten fem år.

Gowings sagde ...

Tillykke med jubilæet!

Vores have sagde ...

Stort tillykke med dit indlæg nr. 1000 - ønsker dig en god 1. maj dag / maj måned:) Hanne Bente

Mia Folkmann sagde ...

Bettina: Jeg er glad for, at jeg alligevel fik smilet frem... ;-)

Madame: Måske er den ikke ved at bygge rede; måske forer den den bare, så den kan holde varmen... ti hi... ;-)

Rasmine: Jeg prøver at skrive hver dag, men det lykkes ikke altid. Det er godt at holde de små skrivefingre i gang... ;-)

Gowings: Mange tak... :-)

Hanne Bente: Tusind tak. God 1. maj til dig også... :-)

Rejen sagde ...

Tillykke med 1000 indlæg, jeg sprang lige jubilæet over, var bange for at præstations-angst :-D

Anonym sagde ...

Wauw...tillykke med jubilæet :-)

Mia Folkmann sagde ...

Rejen: Meget klogt! ;-)

Annetteestrin: Man er vel udholdende... TAK! ;-)

Krearier sagde ...

Jeg glæder mig allerede til de næste 1000 ;-)

Mia Folkmann sagde ...

Krearier: Det var sødt sagt... :-)

Stegemüller sagde ...

Ja indlæg nummer tusind er da en milepæl at nå - tillykke med jubilæet.

Mia Folkmann sagde ...

Stegemüller: Ja, det er det lidt. Tusind tak... ;-)

Koh-I-Noor sagde ...

Tillykke med jubilæet, Mia :)

Jeg måtte lige ind og se, hvor mange jeg selv havde skrevet for at få en fornemmelse af, hvor mange 1000 indlæg er. Jeg har ikke engang skrevet 500 endnu!

Jeg glæder mig til de næste 1000 indlæg fra dig :)

Ellen sagde ...

Tillykke med de første af forhåbentlig mange tusind indlæg :-)
Det var skønt vejr i går, men med en lidt kold vind, ja. Det var derfor, vi indtog måltiderne i drivhuset ...

Mia Folkmann sagde ...

Koh-I-Noor: Hi hi, det løber skam op efterhånden... tak, Bettina... :-)

Ellen: Ja, det første af en lang række. Det er en rigtig god idé at sidde i drivhuset; der kan man da finde læ... :-)