lørdag den 14. september 2013

En ny model

Da vi var i København for nylig, købte vi en fin ny computer til mig - en lille bærbar, der ikke vejer ret meget. Først for et par dage siden fik jeg tid til at installere programmer og "lege" lidt med det nye Windows 8.

Det er helt anderledes, end jeg er vant til (og jeg er virkelig dårlig til forandringer...!), men det tegner nu godt.

Og i modsætning til den gamle computer, der nærmest skulle sparkes i gang, åbner denne på få sekunder, og det er altså en glæde. Så nu kan jeg forhåbentlig skrive blogindlæg igen uden de store frustrationer.

De næste bliver nok fra Brugge, for det sted kan jeg altså ikke undvære ret længe ad gangen... ;-)

9 kommentarer:

Lillian sagde ...

Tillykke med nyerhvervelsen :-) Den har forhåbentlig ikke Windows 8 :-)

Du må have et glædeligt gensyn med Brugge. Jeg håber at jeg en dag får byen at se, nu, hvor jeg har hørt så meget godt om den :-)

Stegemüller sagde ...

Tillykke med den nye computer. Det er altid så skønt med en ny PC.

Jeg vil meget gerne høre om dine erfaringer med Windows 8. Jeg overvejer at skifte fra Windows 7 til Windows 8, men har hørt så meget dårligt om otteren.

folehave's univers sagde ...

Dejligt med ny maskine. Brugge er absolut også på min ønske liste. For ikke at tale om Gent. Det må blive...en gang. God fornøjelse med både maskine og tur.

Lisbeth sagde ...

Tillykke med den nye...:-)
Jeg har haft Windows 8 et stykke tid nu og er glad for det.
Min svigersøn er jo med på det nyeste og når han og min datter får noget nyt får jeg også..:-)

God tur til England..:-)

Hej fra Lisbeth

Mia Folkmann sagde ...

Lillian: Jo, den har windows 8, men det er nu OK. Man skal bare vænne sig til det. Ja, Brugge bør egentlig høre med i programmet, synes jeg... ;-)

Stegemüller: Jeg synes nu, at det virker udmærket, men jeg har ikke så meget erfaring endnu. Skal nok rapportere senere... ;)

folehave's univers: Ja, Gent er næsten lige så dejlig som Brugge, så begge byer er værd at se... :-)

Hyacinth: Jeg tror nu også, at Windows 8 er fin nok, den er bare meget anderledes. Jeg kan også godt lide de nye ting (hvis de virker altså... ;-) ) Tak! Jeg glæder mig sådan til at komme afsted.

Rejen sagde ...

Tillykke med den lille nye og god tur ;-D

Madame sagde ...

Tillykke med den lækre, lille computer, Mia, og rigtig god tur ... :-)

Krearier sagde ...

Måtte lige tjekke, om det var din rare mand, du havde skiftet ud med en ny model. Hi hi ...

Mia Folkmann sagde ...

Rejen: Mange tak... jeg ER godt på vej... ;-)

Madame: Tak; den tror jeg, at jeg bliver rigtig glad for. Meget lækker at skrive på... ;-)

Krearier: He he, overvejer det af og til, men det ER nu computeren, der er skiftet... ;-)