søndag den 27. oktober 2013

ANGLOFILIA i Lynge

Jeg er bare så vældig glad for mit lille hus i Lynge. Der er nemlig en god stemning, der minder mig om dengang, jeg havde sommerhus. Ikke så underligt, for huset er netop meget "sommerhusagtigt".

Så jeg går og hygger mig deroppe. Tænder lys og spiller musik, som jeg går og synger med på (ikke når der er kunder altså...). Pakker ud og ordner, for jeg er ikke helt på plads endnu.

Men det bliver, som det skal være - sådan lidt efter lidt.

Er i øvrigt deroppe i eftermiddag. Hvis nogen skulle ha' lyst til at kigge forbi... :-)

PS. Aktuelle åbningstider kan altid ses på butikkens hjemmeside - under information...

7 kommentarer:

Madame sagde ...

Det er dejligt, at du har fundet sådan et hyggeligt sted til din butik - og en rigtig god idé med musik og levende lys ... :-)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Det er altså godt med en "arbejdsplads", som man glæder sig til at komme op i... :-)

Lene sagde ...

Håber at nogen kigger forbi, det er lige lidt for langt væk fra Vendsyssel :-) God søndag til dig

Unknown sagde ...

Åh, dette er en af disse tidspunkter, hvor jeg ønsker jeg havde en bil ! - Så var jeg straks løbet ud og sat kursen mod Lynge :)

Benedicte sagde ...

Jeg synes da du skal nynne og synge lidt for kunderne, det smitter, at man kan høre at indehaveren er i godt humør... Måske kan det endda øge købelysten ;-)

Anette sagde ...

Er lige kommet hjem fra Esbjerg og er noget mør efter en lang køretur, så det bliver ikke i dag. Men jeg glæder mig til at se din nye bituk.
KH Anette

Mia Folkmann sagde ...

Lene: Der var heldigvis flere, der kiggede forbi - men du sku' ellers være hjertelig velkommen... :-)

Miri: Det var sødt sagt!

Ditte: Ti hi, du har da ret, Ditte. Hvis jeg da ikke synger pivfalsk, for så skræmmer jeg dem bare væk i stedet for... ;-)

Anette: Jeg glæder mig til at se dig. Der er heldigvis andre dage at tage af... :-)