søndag den 27. oktober 2013

Et stort legebarn



Det kommer vist ikke bag på mange, at jeg er et stort legebarn. Jeg elsker påfund, opgaver og quiz-konkurrencer, og da jeg var i England sidst, fulgte jeg med i én, der hedder The Chase.

Fire quiz-deltagere skal prøve på at udkonkurrere én af fire superskrappe modspillere, der samtidig skal virke lettere skræmmende. Jeg synes nu, at de alle virker ret hyggelige...

Til min store glæde fandt jeg en masse afsnit af serien på YouTube, så der bliver gættet af alle kræfter i øjeblikket.

Hvad gjorde man før YouTube blev opfundet??

2 kommentarer:

Ellen sagde ...

Eller før blogland blev opfundet?
Jeg går ikke så ofte ind på YouTube, for det er en tidsrøver af rang, når man er der og begynder at surfe rundt. Taler af erfaring, for selvfølgelig er jeg ikke så helteagtig, som jeg forsøger at gøre mig selv til ... ;-)

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Også det! Ja, det er en tidsrøver, men når jeg får "engelsk syge" herhjemme, så kigger jeg altid lige efter om der ikke skulle være noget, jeg kender. Det er der som regel... :-)