mandag den 7. oktober 2013

Sommer, sol og søndag

Vi havde det mest ubeskriveligt fantastiske vejr hele dagen i går, og vi nød det i fulde drag. Vi var flittige om formiddagen med at reparere en dør, og så var det ellers ud i vejret, når det nu var så fint.

Først kørte vi til et historisk hus, som vi aldrig før havde besøgt; drak kaffe i haven og nød synet af efterårsblomster og ænder.

Bagefter fortsatte vi til en lille by i nærheden, hvor vi kiggede vinduer og fandt lidt sjovt i de åbne butikker.

Dernæst faldt vi over en nuttet og særdeles godt gemt café langt ude på landet.

Og så endte vi ved Broadway Tower - et udsigtstårn, som kunstneren William Morris engang brugte som sommerhus. Sikke et sommerhus! Sikke en udsigt! Og sikke en dejlig udflugtsdag!!

4 kommentarer:

Kisser sagde ...

Mia, hvor ville jeg gerne have været med dig -i stedet kørte vi London rundt i taxa i 1½ time. Det meste af byen var lukket pga jeg ved ikke hvad... men vi fik set en masse af byen. Det var jo aldeles herligt vejr i det engelske. Om eftermiddagen sad vi fire timer i en flyver, der var kaput. Lang dag!

Rasmine sagde ...

Særpræget sommerhus! Er der mon noget at se indvendigt? Man kunne jo godt mistænke Morris for at have udsmykket væggene ...

Madame sagde ...

Sikke en skøn dag I har haft, Mia! Her havde vi også det dejligste vejr, og det blev udnyttet til en tur i skoven med medbragt kaffe og muffins :-)

Mia Folkmann sagde ...

Kisser: Ja, det må have været en meget lang dag. Du ville nok have nydt at være her sammen med mig (og alle englænderne, der også var ude og lufte sig...) - en anden gang må du tage toget og komme og besøge mig... ;-)

Rasmine: Meget særpræget! Jeg har faktisk aldrig været oppe i det, men jeg tror bestemt, at William Morris har sat sine spor... ;-)

Madame: Det var en dejlig dag - medbragt kaffe og muffins lyder mindst lige så godt som et tea room på landet (med lidt oversød kage...) ;-)