onsdag den 25. december 2013

Gode gaver

Vil I se mine fine julegaver? Min mor havde været så sød at give mig den lune frakke, jeg fandt til en særdeles rimelig pris i England, og som jeg er vældig glad for - så den burde egentlig være med på billedet. Men nu har jeg altså gået med den i hele december...

Ud over den fik jeg hjemmesko, handsker og tørklæde samt en god stak bøger. Sådan som jeg bedst kan lide det. Der er lidt "letbenet" læsning; lidt meget LIDT letbenet læsning - og så noget til ind i mellem.

Bøger er i høj grad noget med humør for mig, for de bliver udvalgt fra reolen efter det, der lige interesserer mest på det pågældende tidspunkt. Jeg glæder mig til at læse dem alle sammen... :-)

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke nogle skønne gaver - tillykke :-)
Her skal vi hygge os med første afsnit af den engelske serie Jordemoderen, som jeg tror også er noget for dig, men først venter opvasken fra i år :-)

Deborah sagde ...

Lyder som skønne gaver Mia, dejligt du også synes det og forhåbentlig havde en dejlig aften.

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Tak! Jeg har allerede set serien, for jeg købte den på DVD tidligere på året. Åh ja, jeg har også været i gang med opvasken - og den rare mand har vasket ovnen fri af flæskestegsfedt... ;-)

Deborah: Det var lige, hvad jeg ønskede mig og jo tak, vi havde en hyggelig aften. Jeg håber også, at du fik hygget dig lidt trods alt... :-)