onsdag den 18. december 2013

Tossede ting

Jeg har en forkærlighed for tossede ting. Ikke fine dyre ting, men små skøre ting, der får mig til at trække på smilebåndet, når jeg bruger dem i hverdagen.

Her i den seneste tid har jeg fået to af den slags. Den ene er min nøglering, hvor der tidligere hang et par små engelske røjsere - eller wellies - men da de gik i stykker, måtte der nytænkning til.

Og så faldt jeg over denne havenisse, som jeg holder meget af. Nok mest fordi jeg er lidt rebelsk, og fordi havenisser ikke af alle bliver anset for at være "fine".

Min anden yndlingsting i øjeblikket er denne skøre kuglepen, som jeg fandt i England. Den er da til at få øje på...!

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Små og sjove ting, der får smilet frem, er nemlig meget vigtige i vores hverdag ... :-)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Ja, lidt sjov skal der til... ;-)

Unknown sagde ...

De små ting, der gør livet lidt bedre :)

Rejen sagde ...

Det er ikke altid de dyre ting der gør en glad. ;-D herlig lille nisse og kuglepen.

Sidse sagde ...

Thihi. (c:

Mia Folkmann sagde ...

Miri: Det er det nemlig... :-)

Reje: Ja, det er da nogle fine ting... ;-)

Sidse... :-)