onsdag den 15. januar 2014

En skøn bog...



... er blevet til en gribende film.

7 kommentarer:

Lisbeth sagde ...

Kender ikke bogen men ser spændende ud..:-)
Jeg har den amerikanske Netflix hvor der er mange gange flere skønne film og serier. Er blevet helt vild med at se alle de engelske som jeg ikke har set før.
Gode serier er "Call the midwife"
"Island at war" og lige nu ser jeg serien "The Grand" om livet på et stort hotel i Manchester.

Knus fra Lisbeth

Mia Folkmann sagde ...

Hyacinth: Det kunne være, at jeg skulle overveje Netflix - jeg køber stadig DVD'ere og har da også de to af de serier, du nævner. Island at War kender jeg ikke (endnu)...;-)

Ellen sagde ...

Ukendt for mit vedkommende, men det kan der da heldigvis laves om på :-)

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Det kan der heldigvis... ;-)

Madame sagde ...

Det lyder spændende, Mia - du er god til at spotte nye film, dejligt :-)

sidse sagde ...

Orv.. glæder mig til at se den...

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Det er sådan en dejlig bog, så jeg tror bestemt, at det er en god film....

Sidse: Det gør jeg også... :-)