torsdag den 24. april 2014

Søges: Hus til leje i Nordsjælland

Vi er i fuld gang med at søge hus til min mor - allerhelst i Lyngby, Allerød eller Hillerød, men også gerne i Helsinge, Gilleleje eller Fredensborg.

Til sommer udløber lejekontrakten her i Holte - og vi vil gerne nøjes med ét hus, der altså bliver det engelske. Til gengæld bliver det kombineret med en autocamper.

Men min mor er forståeligt nok ikke helt så rejselysten som vi, og selv om hun gerne vil med på ture i ind- og udland, så vil hun gerne have en "base" herhjemme. Så derfor vil hun gerne leje et lille hus med have et eller andet sted nord for Lyngby. Gerne bynært, for hun har ingen bil...

Så hvis nogen kender nogen, der har lyst til at leje ud til at sød dame og hendes søde kat... så lad mig det endelig vide... :-)

Foto: Cheng

9 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg ville ønske, at jeg kende nogen, der havde et hus til leje til din mor og hendes søde kat! Håber det lykkes - ellers må I nok indrykke en annonce fx i en lokalaviserne ...

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Det var en god idé med en annonce i lokalaviserne - vi har fundet flere huse, men de er så store, og det er slet ikke nødvendigt... ;-)

Marianne sagde ...

Hej Mia,
Her er måske noget for din mor:
http://www.dba.dk/3-vaer-lejlighed-70-m2-n-w/id-93283835/
Håber i alle tilfælde, at hun finder et godt hus. :)

Mia Folkmann sagde ...

Marianne: Tusind tak, Marianne. Den skal jeg vise min mor. Hvor er den fin... ! :-)

Marianne sagde ...

Velbekomme! :)
Og God weekend til jer!

Lene Megan sagde ...

Mia, flytter I nu til England? Har ikke lige fulgt med, men jeg håber da at din mor finder et dejligt lille hus, som hun kan leje. Kender desværre ikke lige "nogen", men skal nok sige til, hvis der alligevel dukker noget op i min omgangskreds.

Dejlig weekend. Knus.

Mia Folkmann sagde ...

Lene: Vores bopæl bliver England, men vi vil være i Danmark i autocamperen - sådan lidt på skift. Det ville være dejligt, hvis du hørte om nogen, der kendte nogen... :-) Rigtig god weekend til dig også, Lene.

Donald sagde ...

Spændende beslutning, de bedste ønsker om en rolig overfart sendes herfra! Det må være som en drøm der bliver til virkelighed.

Mia Folkmann sagde ...

Donald: Det har altid været meningen, og vi har altid haft lyst til at prøve med Bed and Breakfast derovre, for Hollymount er perfekt til det. Samtidig har vi vores "rigtige" forretninger herhjemme, så det bliver noget med fifty-fifty. Nu prøver vi den model af i nogle år... :-)