fredag den 26. december 2014

En eftermiddag i København


I går eftermiddags var vi i København. Det frøs, så det knagede, men vi var ikke de eneste, der trodsede vejret og travede ture i de mere eller mindre glatte gader.

På halvvejen fandt vi en hyggelig café med varm julekaffe (med kanelsmag) og gumle-snegle (sådan nogle tykke nogle, man kan gumle længe på), og undervejs mødte vi også ham her: En Lego-julemand.

Hvis man ellers har brikker nok, kunne det måske være et projekt her til juleferiedagene?

Dette indlæg er med i "fredagstemaet", der handler om noget, der er "menneskeskabt". Du kan se andre bud på temaet lige her:

6 kommentarer:

Annemor sagde ...

En praktfull Legonisse, men jeg tror ikke jeg har tålmodighet nok.
Ha en fin romjul :)
Mormor

Mia Folkmann sagde ...

Annemor: Nej, det har jeg nok heller ikke. Jeg nøjes med et puslespil... ;-) Go' "efterjul" :-)

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Flot julemand, han har nok været sjov at bygge, Jeg har altid elsket at bygge i LEGO.

Mia Folkmann sagde ...

Lisbeth: Også mig. Jeg havde en masse LEGO, da jeg var barn - men ikke nok til en julemand i fuld størrelse... ;-)

Freja sagde ...

En avancerad människoskapelse!

Mia Folkmann sagde ...

Freja: Ja, det har nok taget sin tid... :-)