lørdag den 27. december 2014

En tepottesamler

Jeg har i årevis samlet på hyggelige ting som kander og tepotter... især tepotter. Men antallet begrænses af pladsen, så det er vel blevet til 16-17 stykker, der fint kan stå "tud ved hank" på min bogreol.

Og det skulle egentlig være det. Men nej, for nu har jeg fundet en ny, jeg bare MÅ have. Når jeg altså finder den.

En "halløj på badehotellet" tepotte. Komplet med skilt "fatty owls", der jo retteligt skulle have været Fawlty Towers. Denne version så jeg på en café, og der skulle oprindeligt have været to små træer foran døren.

Den ER da herlig! :-)

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den er skøn ! Kan godt forstå en samler som du gerne vil eje den :)

Mia Folkmann sagde ...

Miri: Elsker hyggelige tepotter - og meget gerne nogle, der får mig til at trække på smilebåndet... :-)

Ellen sagde ...

Den er skøn og jeg kan godt forstå, du samler, hvilket jeg mange gange har været fristet til, når jeg ser de mange herlige tepotter, de har i UK. Det er ikke alene pladsen, der forhindrer mig i at begynde, men også det, at jeg ved, at samlingen bare vil ryge ud, når jeg dør, fordi de nærmeste ikke vil arve den ;-)