lørdag den 25. april 2015

Champignondyrkning

Jeg har længe haft lyst til at dyrke mine egne svampe - jeg elsker ristede svampe eller rå champignons i salater, men jeg er ikke så kyndig, at jeg tør bruge dem, jeg finder i naturen.

Så en færdigpakke med økologisk champignonmuld er sagen. Allerede efter 4 dage kan jeg høste mine egne meget lækre champignons, og morgenmaden bliver suppleret med en lille lun anretning.

Uhm, det smager godt! Ideen kan varmt anbefales, for selv om jeg har købt mine i England, ved jeg, at noget lignende kan fås i Danmark.

4 kommentarer:

Ellen sagde ...

Smart!

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Smart og godt :-)

Unknown sagde ...

Ej hvor sejt ! Det kendte jeg slet ikke til - tak for at dele :)

Mia Folkmann sagde ...

Miri: Jeg tror, at du ville elske at dyrke dine egne champignons. Man kan næsten SE dem vokse... ;-)