fredag den 15. juli 2016

Om at gå... og sidde

Jeg elsker at gå og har mange planer om ruter, der skal afprøves. Her i årets første måneder har jeg gået laaaange ture i London, og lige nu går jeg ikke helt så lange ture på Sjælland.

Det har noget med tid og fødder at gøre. For nylig fik jeg forstuvet min lilletå (AV!), fordi jeg for fuld kraft stødte den ind i en kant i autocamperen, og min lyst til at gå forsvandt som dug for solen. Det er meget trættende at hoppe på ét ben...

Nå, heldigvis er tåen ikke længere blå, så turene bliver gradvist længere.

Og så er der det med tiden. Lige nu sidder jeg og skriver ihærdigt på et nyt bogprojekt og har lidt svært ved at rive mig løs. Men så ser Gussi-hund bebrejdende på mig. Det er IKKE sjovt med en familie, der sidder og arbejder hele dagen!

Nej, selvfølgelig er det ikke det, lille hundeven. Ture skal gås, når man er en hund. Så vi går. Hver formiddag og hver aften i en times tid eller mere.

De bedste ture har indbyggede bænke. Helst bænke med udsigt. Det kan vi sagtens blive enige om... :-)

4 kommentarer:

randiglensbo.dk sagde ...

Det er dejligt at gå lange ture det kan jeg slet ikke undvære. Man tænker så godt, når man går :-)

Mia Folkmann sagde ...

randiglensbo.dk: Ja, og man FÅR det så godt... :-)

Unknown sagde ...

Lyder som livet er ret godt for dig :)

Mia Folkmann sagde ...

Miri: Jeg er ret godt tilfreds lige nu, må jeg indrømme... :-)