lørdag den 12. november 2016

En julekalender med ekstra dage...

Min rare mand har altså nogle rare kunder! I onsdags kom han hjem med en superflot, kæmpestor julekalender... til MIG!

Den er fyldt med fyldte chokolader af den lækreste slags... og så er der ekstra dage! Sådan til når man trænger til en lille ekstra... :-)

Jeg tog en af de "ekstra" i går, da jeg kom hjem fra Bogmessen. Efter en hel dag på benene og bagefter slæb af bøger og magasiner... så synes jeg, at det var fortjent...

Uhm, det var godt!  :-)

4 kommentarer:

Ellen sagde ...

HA - hele seks ekstra dage - fedt påfund. Og du har helt sikkert fortjent en af de ekstra dage i går :-) - det er virkelig anstrengende at stå så meget op.

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Ja, jeg er ret glad for, at jeg kun skulle stå der én dag. :-) Ja, det er det bedste påfund... man kunne også forestille sig en kalender med dobbeltlåger (og to stykker i hver) ti hi...

Anonym sagde ...

Jeg plejer også at købe den der kalender. Men først hen ad den 9.-10. december, for så er de sat ned til en overkommelig pris (de er fuldstændig vanvittigt dyre) og så er der nok i to kalendere med ekstra dage til 4 mennesker, resten af december :)
Mette L

Mia Folkmann sagde ...

Mette L: Det lyder rigtig smart, Mette. Ja, jeg så godt, hvad den kostede og er også meget taknemmelig for, at jeg ligefrem får sådan én forærende... :-)