lørdag den 19. november 2016

Julemarked for første gang

Jeg glæder mig til i morgen, for jeg skal på julemarked for første gang i mange år.

Før jeg havde min egen netshop, tog jeg tit med familien på julemarked rundt omkring på Sjælland, og det var altid så hyggeligt. Men i de sidste otte år har det knebet med tiden... og så har jeg som regel også været i England på denne tid.

Men NU har jeg sørget for at holde fri i morgen, søndag. Så NU kan jeg tage med en sød veninde på julemarked på Ledreborg.

Jeg glæder mig sådan til at kigge og komme i julestemning. Til æbleskiver og andre lækkerier. Og i det hele taget til en hygge-fridag i godt selskab :-)

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Åh, hvor det lyder hyggeligt! Jeg kommer en del til Danmark i december, og jeg skal stornyde julen på alle måder! Håber også at fange et julemarked eller to, for dem er der altså ikke mange af i Brasilien.

Mia Folkmann sagde ...

Pia: Nej, det kan jeg forestille mig... Jeg er sikker på, at der er julemarkeder i december også, for det er noget, de fleste holder af... :-)