lørdag den 24. december 2016

Glædelig jul

En lille julehilsen fra skoven, hvor vi bor lige nu. Tiden op til jul har været ganske hektisk, men sådan må det jo gerne være, når man har netbutik.

Nu kommer mere fredelige dage, hvor jeg igen kan koncentrere mig om bogskrivning, puslespil, hygge og gåture i de dejlige omgivelser.

I morges sad vi og så den lille reklamefilm, som jeg viste på "Den Engelske Julekalender" sidste år. Den kan sagtens tåle at blive gentaget her, for den handler præcis om det, som JULEN handler om.

RIGTIG GLÆDELIG JUL...  :-)


5 kommentarer:

Rasmine sagde ...

Tak, i lige måde. :-)

Pia sagde ...

Sikke en vidunderlig lille film - jeg bliver helt rørstrømsk ;)

Jeg håber du har haft en dejlig indtil videre, og at du nyder juledagene!

Mia Folkmann sagde ...

Rasmine: :-)

Pia: Ja, det bliver jeg også ;-) Det ER så dejligt med afslappede juledage, hvor man kan få lov til at "flade ud" for en gangs skyld... ;-)

Ellen sagde ...

Lidt hektisk op til jul og så ellers bare fredelig sameksistens - så er det en rigtig jul :-)
God bagjul herfra, Mia :-)

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Det er så dejligt og lige, hvad jeg trængte til... ;-) God bagjul til dig og familien.