lørdag den 23. oktober 2010

Da vi tegnede og fortalte...


Der dukker meget frem af gemmerne, når man sådan går og rydder op. Jeg faldt over dette udklip, hvor min rare mand og jeg blev fotograferet i anledning af en tegneserie, som vi skrev og illustrerede i hele ti år.

Så med det bidrag vil jeg - bedre sent end aldrig - deltage i den blogleg, som Bente opfordrede til i blogkvinder 40+. Fotografiet må nemlig være fra slutningen af 70'erne.

Og samtidig blev jeg inspireret til en række indlæg, som følger i næsten uge. I kan måske gætte, hvad det kommer til at handle om??

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke et dejligt billede af jer, Mia, og spændende at I har lavet en tegneserie om dyrene omkring os. I har vist haft rigtig mange sjove opgaver gennem årene ...

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Ja, det kan du tro. Vi har nu altid været gode til at lave ting sammen - vi skændes ikke ret meget... ;-)

Inge sagde ...

Skønt billede af dig og din Beatles fyr.. :-)

Mia Folkmann sagde ...

Inge: hi hi, ja, der VAR lidt mere hår dengang... ;-)

Ellen sagde ...

Nej det kan jeg slet ikke gætte :-)

Herligt med atter et eksempel på tidens store briller - nu har jeg ikke set din mand IRL, men du ligner dig selv. Hvordan bærer du dig ad?

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Det må skyldes de tykke kinder og "babyface"'et... ;-)