tirsdag den 3. november 2020

Bogfestival: Mine egne bøger - Skotland


I denne uge afholdes Bogfestival i stedet for Bogforum, som jeg ellers med stor fornøjelse har besøgt og/eller deltaget i adskillige gange. Men i år var det som bekendt ikke en mulighed...

Og derfor vil jeg - i al beskedenhed - sætte fokus på mine egne bøger. I dag omtaler jeg Skotlandsbogen, der er fyldt med billeder fra den månedlange rundtur, jeg var på for nogle år siden...

ANGLOFILIA Skotland er fyldt med fortællinger om skønne naturområder, spændende haver, byer, historie og personligheder. Jeg elsker denne nordlige del af Storbritannien, som jeg aldrig får nok af, og i bogen fortæller jeg både om kendte og ukendte steder i det dramatiske højland og om det smukke, mere blide lavland.

Bogen er for alle, der vil vide mere om Skotland – hvad enten man søger inspiration til kommende rejser eller blot fascineres af det land, der har så meget at byde på.

Fra bibliotekets lektørudtalelse:

Selve teksten er meget overkommelig og man bliver draget af de mange flotte billeder, som fylder det meste af bogen. Man skal selv sidde med et kort foran sig for at kunne placere stederne, men til inspiration er det en fin bog. Billederne og byernes små historiske fortællinger bærer bogen.

Du kan se flere billeder fra bogen og høre mig læse et af afsnittene op lige HER




Alle mine bøger kan ses på forlagets side: www.prunella.dk

Ingen kommentarer: