lørdag den 21. januar 2012

To år på bloggen

Tænk, nu har jeg skrevet blog i to år, og jeg glemte endda at "fejre" det den 7. januar. Men det vil jeg så gøre nu, hvor jeg i tankerne hejser et lille flag og glæder mig over, at jeg begyndte - og jeg har ikke tænkt mig at holde op igen. Det er blevet én af mine hverdagsglæder.

En anden hverdagsglæde lige nu er alle de forårstegn, der titter frem. Får vi mon lov til at bevare troen på forår - eller tager Kong Vinter over? Nå pyt, uanset hvad der sker, så bliver dagene lysere og længere helt af sig selv...

Og uanset vejret vil jeg ønske jer derude en rigtig dejlig weekend...

8 kommentarer:

Frk. Anemone sagde ...

Tillykke med årsdagen :) Altid sjovt og spændende at klikke ind på din blog.

Rejen sagde ...

Stort tillykke med de to år, og det er hyggeligt at blogge...God weekend...;-D

Madame sagde ...

Kære Mia - tillykke! Det var dejligt, at du fandt på at blogge.

Inge sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen Mia.. Din blog og jeg har fødselsdag samme dag.. :-)

Ina sagde ...

Stort til lykke med to-årsdagen. Din blog er altid hyggelig og spændende at klikke ind på.

God weekend
Ina

Kisser sagde ...

Til lykke med 2 års fødselsdagen :-)
Hvis kong vinter beslutter sig for at tage over, kan det jo heldigvis ikke blive så lang tid.
God week-end :-)

Pia sagde ...

Tillykke med blogfødselsdagen :-)
Jeg synes der er mere efterår over vejret end vinter lige nu. En dejlig weekend til dig,

Mia Folkmann sagde ...

Frk. Anemone: TAK, hvor er det dejligt, du synes det... :-)

Rejen: Ja, det er ret vanedannende, synes jeg... :-)

Madame: Det er tit tilfældigheder, der styrer vores liv, tror jeg. Jeg anede ikke, hvad en blog var, da jeg begyndte... :-)

Inge: Hvor er det sjovt! Men mon ikke du har nogle flere blog-år på bagen end jeg?? ;-)

Ina: Mange tak - det glæder mig at høre... :-)

Kisser: Jeg spejder sne gennem min rude. Den kan godt blive væk (sneen), kan den... ;-)

Pia: Jeg FIK vist lige sagt det med vinteren - så kom sneen!! ;-)