tirsdag den 12. november 2013

Tiden nærmer sig...

Med bogmessen vel overstået varer det ikke så længe, før jeg skal et smut til England. Det bliver kun et "smut" (nå ja, et længere smut, men alligevel...) - for jeg skal hjem og passe mine julepakkerier i butikken.

Men engelsk julestemning skal jeg da have. Meget snart begynder de forskellige aktiviteter i husene og byerne i min nærhed, og dem vil jeg altså ikke gå glip af. Blandt andet skulle julemarkedet i Birmingham være så fint, så det står på listen over udflugtsmål...

Foto: Ned Trifle

6 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg håber, du deler nogle af dine indtryk fra julemarkedet i Birmingham med os herude ... :-)

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Det gør jeg selvfølgelig - og forhåbentlig også andre steder, hvis vejret ellers vil... :-)

Fruen i Midten sagde ...

Sidder og bliver lige lidt misundelig. Bare en lille smule, på den pæne måde altså ;-)

Mia Folkmann sagde ...

Fruen i Midten: Ti hi, man har altid lov til at være misundelig på den pæne måde. Jeg skal nok sende lidt engelsk julestemning hjem... :-)

Ellen sagde ...

Hvorfor savner man altid noget mest, når det ikke rigtig kan lade sig gøre? Nå. næste år kan jeg forhåbentlig få masser af engelsk julestemning :-) - rigtig god tur!

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Ja, sådan er det, og det er da også rigtig dumt. Du må tage revanche næste år... :-) TAK!