fredag den 24. juli 2015

Den uendelige historie

Det skal selvfølgelig ikke være nemt!

Forleden ringede vi til det engelske registreringskontor, blot for at få at vide, at vores autocamper ikke opfyldte alle engelske bestemmelser. Så de havde sendt hele stakken af papirer retur.

Jamen, så tager vi den da én gang til...

Vi fik nemlig først nu oplyst, at der er et andet kontor, der først skal godkende bilen som sådan. Altså om den har det, der skal til for at kunne køre på engelske veje. Vi har fået lavet lygterne, men den skal også have et speedometer, der viser både engelske miles og europæiske km.

Sådan én har vi så fået sat på . Det burde være nok til at få godkendelsen igennem, og det burde igen være nok til at få nummerplader på kontor nr. 1.

Men jeg vil se det, før jeg tror det - og indtil da står vores stakkels autocamper stadig i indkørslen...

4 kommentarer:

Fruen i Midten sagde ...

Skønt billede, hvor man rigtigt kan forestille sig, hvordan den stakkels autocamper langsomt bliver opslugt af naturen omkring den, inden den kommer on the road again ;-)

Tjah, jeg ved ikke, hvad jeg skal sige, men jeg håber virkelig, at jeres blodtryk holder til det.

Mia Folkmann sagde ...

Fruen i Midten: Ja, gad vide, om der kan gro mos på en autocamper... ;-)

Vi VAR forberedt på, at det var en langtrukken affære, og de er såmænd så flinke, de englændere. Ville bare ønske, at de ville huske at fortælle os alt - ikke bare noget af det... ;-)

Ellen sagde ...

Ja, det kunne godt nok være rart at få det hele at vide med det samme ...
Der kan måske ikke ligefrem gro mos, men der kan sagtens gro alger, kunne vi se, da vi hentede vores campingvogn for at køre den ud til ham, der skal sælge den for os :-)
Pøjpøj med det videre forløb!

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Jeg vidste ikke, at I skal sælge jeres campingvogn... Men I har jo fået et skønt hus, der skal passes - plus alt det andet i Sverige og England. Man kan ikke det hele, vel? Og TAK!