torsdag den 28. marts 2019

Forårstur

Vi har taget huset på nakken og triller afsted gennem Europa i mageligt tempo.

De første par nætter har vi overnattet i Tyskland, og nu er vi nået til Holland, hvor vi bor på en hyggelig og landlig skovplads. Her er fred og ro, og Gussi og jeg har netop trasket en lang tur rundt om skoven, ind til byen, langs med floden og tilbage igen.

Det er helt sikkert et sted, vi gerne vil tilbage til. Både på grund af de smukke omgivelser og den gode internetforbindelse - der er så praktisk, når man skal arbejde undervejs - og så fordi alle hilser så venligt, når vi mødes på gåturen.

Lidt ligesom at bo på Lolland... ;-)




2 kommentarer:

Ellen sagde ...

Holland er så hyggeligt - vi holder så meget af at tage et stop hos Albert, som bor yderst belejligt i forhold til overfarten til England.
Jeg glæder mig til at læse om jeres stop i UK. Hvor længe bliver I derovre?

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Jeg vil også gerne udforske Holland mere, for der er virkelig så mange søde steder. Jeg var i Leiden med min veninde for nogle år siden; den by faldt jeg for. :-)

Vi skal lige være i Brugge nogle dage og så har jeg bestilt overfart den 4. april. Jeg ville godt lige have Brexit overstået... men jeg blev jo så klogere. Mon ikke vi bliver en måneds tid eller så?! Vi har ingen faste planer denne gang... :-)