søndag den 10. marts 2019

Om skytsengle og andre engle

I den lille by Skipton i Yorkshire fik fristende skilte lokket mig ind i en lille café på en kold og våd dag. Kort efter sad jeg ved et af de hyggelige borde og ventede på noget god mad, og imens fordrev jeg ventetiden med at læse alt det sjove, der stod skrevet på væggene.

Blandt andet dette:

Angels are The Guardians of Hope and Wonder 
The keepers of magic and dreams 
Whereever there is love an angel is flying by 
Your guardian angel knows you inside and out and loves you just as you are
Angels keep it simple and always travel light 
Remember to leave space in your relationships so the angels have room to play 
Your guardian angel helps you find a place when you feel there is no place to go 
Whenever you feel lonely, a special angel drops in for tea 
Angels are with you every step of the way and help you soar with amazing grace 
After all, we are all angels in training - all we have to do is spread our wings and fly!

Og skønt jeg ikke "tror" på særligt meget - så kunne jeg ikke lade være med at smile, da jeg læste de søde ord. For flere gange i mit liv har jeg oplevet, at en usynlig hånd har trukket mig væk fra "afgrunden" eller givet mig et puf i den rigtige retning.

Det er en ganske rar tanke, at man har en skytsengel, der passer på én... :-)

Ingen kommentarer: