mandag den 25. november 2019

I julestemning

Min butik er så småt ved at få "juletøjet" på, og juletræet er pyntet og lyser festligt op, mens det elektriske tog kører rundt om træets fod - selvfølgelig lastet med små julepakker.

Jeg prøvede i går at optage en lille videopræsentation fra butikken, og de kommende dage vil jeg optage små håndholdte videoglimt af nogle udvalgte varer. I dag var det julekalendere og i morgen bliver det... noget helt andet. Det er ganske korte film på et par minutters varighed, men jeg håber, at de tilsammen kan give indtryk af udvalget i butikken og ikke mindst hvordan har jeg indrettet mig her på Lolland.

Filmene kan ses på min YouTube kanal lige HER

4 kommentarer:

Marianne sagde ...


Skøn idé Mia!
Jeg har lige været inde og se to af dine you-tube videoer - den ene om julekalendere og den anden om billedkasser; virkelig hyggelige og inspirerende videoer - Tak! :)
Samtidig Tillykke med din nye bog (fra septemper) - jeg har først set nu, at du har skrevet en ny bog - og jeg har lige været inde på din webshop og bestilt den, sammen med 2 engelske julekalendere.
Mange November hilsener,
fra Marianne

Mia Folkmann sagde ...

Marianne: Hvor er det dejligt at høre, at du synes om dem. Og tusind tak for din bestilling... jeg skynder mig at sende pakken, så du kan nå at være med fra på søndag... :-)

Marianne sagde ...


Tusind Tak!
Jeg vil glæde mig til at modtage julekalendere og bog :)

Mia Folkmann sagde ...

Marianne: Er på vej :-)