søndag den 8. november 2020

Bogfestival: Mine egne bøger - ANGLOFILIA jul


I denne uge afholdes Bogfestival i stedet for Bogforum, som jeg ellers med stor fornøjelse har besøgt og/eller deltaget i adskillige gange. Men i år var det som bekendt ikke en mulighed...

Og derfor vil jeg - i al beskedenhed - sætte fokus på mine egne bøger. I dag er det bogfestivalens sidste dag, og min sidste bog er... selvfølgelig havde jeg nær sagt... julebogen.

ANGLOFILIAs julebog handler om den engelske jul i alle dens mere eller mindre nostalgiske facetter. De charmerende engelske landsbyer er indbegrebet af hygge og stemning, og i årets sidste måneder er der rige muligheder for at besøge victorianske julemarkeder og smukke, julepyntede huse.

Læs om juletraditioner, juleglæder, historie og personligheder og få samtidig inspiration til fremtidige besøg i Storbritannien.

Fra bibliotekets lektørudtalelse:

Er du begejstret for England og i særdeleshed den engelske jul, så er denne bog den rette for dig. En smuk udgivelse om engelsk jul, for anglofile og andre juleglade…


Du kan høre mig læse et af afsnittene op lige HER



Alle mine bøger kan ses på forlagets side: www.prunella.dk

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Det er en virkelig smuk og interessant julebog for os England's elskere! Godt skrevet. ❤️

Mia Folkmann sagde ...

1000 tak for rosen :-)

A + K = ♥ sagde ...

Hold op, den lyder hyggelig - den må jeg se, om jeg kan finde tid til i den kommende sæson :D

Mia Folkmann sagde ...

A + K = ♥: Ti hi, ja der er da heldigvis stadig længe til jul ;-)