torsdag den 5. november 2020

Bogfestival: Mine egne bøger - London


I denne uge afholdes Bogfestival i stedet for Bogforum, som jeg ellers med stor fornøjelse har besøgt og/eller deltaget i adskillige gange. Men i år var det som bekendt ikke en mulighed...

Og derfor vil jeg - i al beskedenhed - sætte fokus på mine egne bøger. I dag omtaler jeg min bog om London, der er fyldt med billeder fra vores tid i byen. Jeg tænker stadig med glæde på de lange perioder, vi boede i vores autocamper ved Crystal Palace Park i den sydøstlige del af London.

ANGLOFILIA London handler om den by, som så mange af os kender og elsker. En by, der på én gang er fyldt med hygge og stemning, arkitektur og oplevelser – og en by, man aldrig bliver træt af at udforske. I bogen skriver jeg blandt andet om historie og personligheder og om nogle af de mere ukendte steder, der ligger spredt som skjulte perler i Londons yderkvarterer.

Fra bibliotekets lektørudtalelse:

Flot og interessant bog om Londons historie og seværdigheder med et personligt touch. For alle, som ønsker at vide mere om London.

Du kan se flere billeder fra bogen og høre mig læse et af afsnittene op lige HER



Alle mine bøger kan ses på forlagets side: www.prunella.dk

Ingen kommentarer: