fredag den 6. november 2020

Bogfestival: Mine egne bøger - Autocamperliv


I denne uge afholdes Bogfestival i stedet for Bogforum, som jeg ellers med stor fornøjelse har besøgt og/eller deltaget i adskillige gange. Men i år var det som bekendt ikke en mulighed...

Og derfor vil jeg - i al beskedenhed - sætte fokus på mine egne bøger. I dag omtaler jeg min bog om Sydengland, som vi kørte gennem på en rundtur fra øst til vest.

Autocamperliv – på tur i Sydengland er fyldt med fortællinger om skønne naturområder, spændende haver, byer, historie og personligheder. Samtidig følges den rute, der hele vejen igennem er afprøvet i en syv meter lang autocamper, og som man kan vælge at kopiere helt eller delvist.

Bogen er for alle, der har lyst til at rejse i Sydengland – hvad enten man søger inspiration til en kommende autocampertur eller bare vil bruge ruten som udgangspunkt for en ”kør-selv” tur i almindelig bil.

Fra bibliotekets lektørudtalelse:

Selvom bogen i titlen henvender sig til folk i autocamper, kan alle der skal på rejse i Sydengland have glæde af bogen. Bogen er rigt illustreret med flotte fotos, der viser et landligt og idyllisk England. De flotte fotos og beskrivelserne af stederne giver virkelig en lyst til at tage på opdagelse.

Du kan se flere billeder fra bogen og høre mig læse et af afsnittene op lige HER





Alle mine bøger kan ses på forlagets side: www.prunella.dk

2 kommentarer:

Lene sagde ...

Drømmen om en tur gennem Sydengland lever stadig hos mig på trods af corona. Om det bliver på motorcykel, i bil eller i autocamper får vi at se :-)

Mia Folkmann sagde ...

Lene: Selvfølgelig skal vi have vores drømme... Corona eller ej. Og der kommer en dag... :-)