fredag den 24. december 2021

Den engelske julekalender - 24. december 2021


Endelig er vi nået frem til den sidste “julekalenderlåge” og dermed juleaften. Roen er ved at falde over de fleste/nogle/i hvert fald mig…  og den forestående aften er særdeles velkommen. 

Juleaften betyder forskellige ting for forskellige mennesker. For mig er det en aften, hvor jeg mindes min engang så store familie, men ikke med vemod – kun med glæde over, at alle de dejlige mennesker på et tidspunkt var en del af mit liv – de har for evigt sat deres spor i mit sind. 

Uanset om jeres jul er dansk eller engelsk – så håber jeg, at den bliver hyggelig og lige præcis sådan som I vil have den… 

Traditionen tro vender Den Engelske Julekalender tilbage til næste år. Tak fordi I så entusiastisk deltog i min lille juleleg.  :-) 

MERRY CHRISTMAS EVERYONE! 

Dagens spørgsmål lyder: I England tager man først juletræet ned, når vi er inde i det nye år. Men hvilken måned?

1. Januar

2. Maj

3. Oktober

Hvis du vil deltage i konkurrencen om en lille kalendergave, skal du sende dit svar på mail til info@anglofilia.dk  Vinderen får direkte besked, og vindernavne bliver offentliggjort her på siden (kun navn og by).

Mange julenissehilsner 
Mia 

Foto: mig

💚💚💚
Julekalendergavevindere:
(trukket ved lodtrækning, så man kan sagtens være heldig mere end én gang):

17. december: Lisbeth fra Svaneke
18. december: Birgit fra Virum
19. december: Helle fra Vejle
20. december: Marianne fra Skanderborg
21. december: Maria fra Hornbæk
22. december: Lise fra Roskilde
23. december: Pialovise fra Sønderborg
24. december: Helen fra Vanløse

Ingen kommentarer: