onsdag den 12. august 2015

Et lille besøg i Korsbæk






Næsten hvert år skal vi en tur på Bakken - min mor elsker at spille på de énarmede (der ikke længere har "arme", men knapper...), og jeg synes også, at det er ret sjovt. Især når man vinder... ;-)

Her i aften havde vi heldet med os, og bagefter gik vi tur gennem Korsbæks mørke gader. Det var så fint lavet, og der var så hyggeligt - selv sådan en sen aftentime, hvor alt var ved at lukke - og jeg må derud igen en dag, hvor man kan se det hele ordentligt.

Og få en kop kaf' med Lauras hjemmebag måske...

2 kommentarer:

Ellen sagde ...

Det ser ud, som om det er om aftenen, man skal tage til Korsbæk - jeg har kun set det omtalt som om, man hele tiden er omringet af nærmest tusindvis af mennesker, men på dine billeder ser der helt tomt ud. Pga. det voldsomme besøgstal har vi besluttet til at vente, til nyhedens interesse er knapt så voldsom.

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Ti hi, ja jeg så efterfølgende billederne på deres hjemmeside, hvor der var godt besøgt. I går aftes var der tomt, ja - men de var også ved at lukke, så det var ikke helt så festligt. Jeg tror, at det er en god idé at vente lidt - jeg skal helt sikkert derud igen og se nærmere på "byen"... :-)