tirsdag den 7. april 2015

Længe leve livet...

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Den er vist et must see ! Magie Schmidt er jo vidunderlig og Kevin Kline har tidligere vist at han er suveræn som franskmand :D Tak for tippet !

Ellen sagde ...

Maggie Smith er UFORlignelig. Jeg så hende i forgårs i en film, jeg nok ikke ville være begyndt på at se, hvis ikke netop hun var en af hovedkaraktererne.

Fruen i Midten sagde ...

MS er bare fantastisk :-) Og så er det næsten ligegyldigt, om hun spiller med i Harry Potter, Downton Abbey eller noget helt andet. Og så er hun 80 år! Tænk, at være så frisk. Det vil jeg gerne opnå.

Mia Folkmann sagde ...

Kim Jørsing: Jeg er helt enig - i begge dele. Glæder mig selv til at se den :-)

Ellen: Hun er aldeles pragtfuld. Jeg har det lidt på samme måde; hvis HUN er med, så skal jeg bare se filmen. :-)

Fruen i Midten: Dejligt og livsbekræftende at se, at alder ingen hindring har. Lad os håbe, at vi også får lov til at være friske, til vi "dratter af pinden"... :-)