lørdag den 10. november 2018

Vores engelske hus i bogform

Jeg har slet ikke fået fortalt om min seneste udgivelse her på bloggen.

"Vores engelske hus" er min første paperback bog, og i den fortæller jeg om Hollymount, som vi var de lykkelige ejere af i en årrække. Om alle de glæder og udfordringer det førte med sig, om besøg i historiske huse, byer og haver i nærheden og om livet ude på landet i Midtengland.

Forsideillustrationen er så fint udført af John Folkmann, og af den kan man tydeligt se, at vores hus ikke var helt almindeligt. Den oprindelige del gik helt tilbage til det 17. århundrede, og beliggenheden var ganske fantastisk - som man også har kunnet se på de billeder, jeg i tidens løb har delt her på bloggen.

Bogen kan købes hos landets boghandlere og i min egen netbutik...

8 kommentarer:

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Jeg drømte om at holde ferie i jeres engelske hus, for det så så hyggeligt ud. Tanken om venstrekørsel holdt mig tilbage for det turde jeg ikke. Det fik jeg så bekræftet i sommer, hvor vi var på ferie i England.
Jeg vil rigtig gerne læse din bog, så jeg skriver den på ønskesedlen :-)

Mia Folkmann sagde ...

Lisbeth: Du ville have elsket det! Det med venstrekørsel holdt også mig tilbage i starten, men nu har jeg det som en fisk i vandet derovre. Man kan vænne sig til det meste... ;-)

Det lyder godt med din ønskeseddel :-)

Fruen i Midten sagde ...

Spændende, både med ny bog og dine planer for bloggen :-)

Mia Folkmann sagde ...

Fruen i Midten: Ja - og nu er der kommet nyt "hoved" på også ;-)

Madame sagde ...

Sikke en god idé at udgive en bog om det fortryllende dejlige sted, I havde!

Mia Folkmann sagde ...

Madame: Tak. Men jeg kunne ikke have skrevet den, før jeg fik det hele lidt på afstand. Savner mit engelske sted...

Ellen sagde ...

Det var altså også et fantastisk sted, I havde, og jeg er meget glad for, at du gad have besøg af mig, mens I endnu var de lykkelige ejere, men jeg kan godt forstå, at det efterhånden blev for meget at skulle passe og/eller investere i. Man kan smide mange penge efter sådan et gammelt hus ...
Og tillykke med dit nye look på bloggen. Det er blevet rigtig godt.

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Det var så hyggeligt at have besøg af dig - af jer - den dag, og jeg ved, at min mor også syntes det.

TAK; det er tit de små ting, der skal til - bloggen trængte bare til lidt opfriskning, så kan den lidt igen :-)