torsdag den 7. januar 2010

Dugfrisk blogger...

Bær over med mig! I har selv prøvet det - siddet med den første blanke side og ikke anet, hvad man skulle stille op med den! Men alt kan læres, så det skal nok komme med tiden :-)

Om mig selv kan jeg kort fortælle, at jeg har skrevet i årevis. Primært fagligt stof i form af artikler til fagblade og virksomhedsblade - senest min kærlighedserklæring til England i form af ANGLOFILIA magasinet (med tilhørende butik).

Før da oversatte jeg kærlighedsromaner i stor stil, og selv om indholdet af og til grænsede til det ulidelige gav det stor rutine og kendskab til sprog. OG jeg lærte at bruge en ordbog!! Dengang var internettet nemlig knapt nok født...

Jeg er af sind meget optimistisk og også meget idérig (ifølge mine omgivelser lidt FOR idérig) - så jeg håber, at jeg med mine skriverier kan virke inspirerende på nogle. Hvis jeg bare en gang i mellem kan ramme plet hos en enkelt eller to... så er jeg glad!

Ingen kommentarer: