torsdag den 21. januar 2010

Hygge i Hundested



Da jeg så vinterbillederne fra Kikhavn på Madames Huskeblog forleden, kom jeg til at tænke på Hundested, der ligger lige ved siden af. Eller rettere, det var det hyggelige kaffested i Hundested, jeg kom til at tænke på.

På hovedgaden ligger nemlig Cafebutikken Cup & Cake, hvor man kan få varmen over en kop god kaffe. Og når man har hvilet benene og nydt kaffen, kan man bagefter kigge rundt i butikken. Her er mange gode sager, både spiselige og ikke-spiselige.

Kan varmt anbefales, hvis man er på de kanter…

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyder rigtig spændende - jeg må hen og kigge og smage :-) Vi bor få kilometer fra Hundested nær ved Liseleje. Tak for anbefalingen!

Mia Folkmann sagde ...

Så er det da oplagt, Madame. Jeg tror bestemt, du vil synes om det... :-)