onsdag den 28. juni 2017

Mit showroom er færdigt...

Vi har haft nogle travle dage med opsætning, udpakning, ophængning og alt det, der hører til en flytning. Men mit showroom er færdigt nu, og det er blevet så fint.

Der er tre store stuer og masser af plads, så jeg har haft mulighed for at indrette et "antikvariat" med engelsk-sprogede bøger og stole, så man kan sidde og kigge i dem. Eller bare hvile benene og få en kop kaffe.



Der er også et permanent "julehjørne", et "silkeblomst-hjørne" og et "vintage-hjørne".

Den allerførste kunde kom med flextransport helt fra Frederiksberg. Hun blev et par timer, og vi havde mulighed for at sludre om dit og dat mellem indkøbene - det var noget så hyggeligt.



Og nu er det min rare mands tegnestue på første sal, der står for tur. Jeg ER i gang  med at male hans reoler i skøre, skægge, flotte farver...

10 kommentarer:

Lisbeth (countryliv) sagde ...

Det ser skønt ud, tillykke med det Mia :-)

Mia Folkmann sagde ...

Lisbeth: Tusind tak; jeg er så glad for det :-)

Ellen sagde ...

Hvor er det blevet godt! Glæder mig til at se det IRL en dag :-)
Du kalder det et showroom ... er det ikke også en butik?

Mia Folkmann sagde ...

Ellen: Hvor det glæder mig, at du synes det. Ja, det er et showroom for netbutikken, men det er også en butik, hvor man kan købe med det samme - og betale med Dankort endda... ;-)

*Pearls on a string** Dorthe sagde ...

Hvor ser det fint ud 😊 Tillykke med det!
Håber jeg en dag har mulighed for at besøge din butik.

Mia Folkmann sagde ...

Dorthe: Tusind tak. Du skal være velkommen til at kigge ind en dag :-)

Gitte K sagde ...

Hej Mia!

Jeg har lige købt din bog Anglofilia i London (fantastisk bog, elsker billederne!!), og der så jeg, at du også har en blog - og nu også et showroom. Jeg er selv helt tosset med Berlin, og dit showroom minder mig om en lille butik i F'hain, Schwester Herz www.schwesterherz-berlin.de .. og så tænkte jeg på, hvor ligger dit showroom - og er det en butik, som en af de andre spørger? Ser så fint og hyggeligt ud <3

KH Gitte K

Mia Folkmann sagde ...

Gitte: Hvor er det dejligt, at du er glad for min bog om London :-) Mit showroom (der også er en butik) ligger på Halsted Kloster Gods, hvor vi bor til leje i "driftslederboligen" - et fint gammelt hus bag godset. Adressen er Ullerslevvej 38, 4900 Nakskov. Du kan se åbningstider på www.anglofilia.dk - her i juli og august har jeg åbent tre dage om ugen. KH Mia

Marianne sagde ...

Sikke et smukt showroom du har fået lavet, Mia!
Det indbyder da virkelig til at blive hængende et stykke tid; og nyde bøger, stole og kaffe og hvad dit showroom/din butik ellers byder på :)
Skønt at I har fundet sådan et dejligt sted at bo og arbejde :)

Mia Folkmann sagde ...

Marianne: Jeg er også så glad over - mere eller mindre tilfældigt - at have fundet dette dejlige sted. Det passer os fint at have det hele samlet under ét tag... :-)